söndag 4 november 2018

Vilken helg!



Men guuud vilken underbar morgon vi vaknar upp till i husvagnen. Vi var bara tvungna att ta på oss och gå en runda. Helt underbart! Solen skiner från en blå himmel med några moln bara, visst det blåser lite mer idag men vad gör väl det. Absolut ingenting. Det blåste inte mycket när vi var ute och gick. Det var fantastiskt skönt.


Igår hade vi en liten tös som provade sin mammas kläder och skor. En tuff brud i lyxförpackning.



Idag har jag verkligen ont, men det var jag rätt säker på att jag skulle ha också. Det brukar bli så när vi haft kalas och annat. Då jag är igång mer under dagen än jag brukar. Det blir så vissa gånger och det är inte så mycket att göra något åt. Det är svårt att undvika när man ska ha kalas. Det blev ett kalas för Jörgen med enbart Jörgens sida igår. Och fantastiskt god mat. Jag glömde helt av att fota maten men jag kan berätta att det var oerhört goda hamburgare ala Jörgen. Tillbehör till det och pommes. Till kaffet hade vi kladdkaka (som Emelie hade bakat) med vispad grädde. Allt var supergott. En bild på gillmeister själv är ju tvunget.

Vi hade en fantastiskt skön och mysig dag igår. Vilken helg det har varit. Jag är så tacksam.


Ha det gott
Lene





2 kommentarer:

  1. Trist att Du har Mer ont idag :( men tyvärr känner jag igen det ..
    Kroppen och hjärnan tar ut det dagen efter :/
    Men som du skriver, det är svårt att undvika.
    Ibland får det liksom vara värt det om det är nåt kul man gör ..<3

    Sv: men så kul att höra! :)
    Så roligt att du blivit inspirerad ;)
    Jag kände ungefär lika, hade varit på samma portal länge ... men jag är så glad att jag till slut fick tummen ur och bytte<3
    Mycket roligare nu ;) *ler*

    Får jag fråga om du tänker på nån/några spec portaler? :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Såså underbart kan jag verkligen tänka mig!! ÅH <3

    SvaraRadera