lördag 3 november 2018

Let the day begin!



Vilken underbar lördag jag vaknar upp till. Solen skiner, det är helt vindstilla, det har varit kallt inatt så frosten ligger lätt på marken. Så vackert och underbart. 
När jag satt igång kaffekokaren var jag bara tvungen att gå ut en runda. Och Hailey ville följa med mig. Klart hon får det. Det var en härlig promenad i sakta mak. 

Igår fick vi en liten överraskning. Emelie med familj kom hit en dag tidigare och det var så mysigt. De sov över här, så Jörgen och jag har sovit i husvagnen inatt. 

När alla är uppe och igång ska vi börja städa av här hemma. För ikväll blir det ett litet kalas för en viss Herr Andersson. 

Let the day begin!!

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Låter härligt vännen :) Och den översta bilden var ju bara så magisk!
    Älskar naturbilder :) Duktig fotograf ;) *ler*

    Sv: Tack så mycket!
    Alltid så nöjd när jag går därifrån ;) Går nog lite För ofta kanske-men äsch ;) i like it ;) *ler*

    Kramisar!

    SvaraRadera