måndag 15 oktober 2018

Ny spännande vecka!



Det är måndag morgon och vi går in i en ny, spännande vecka.

Solen tittar fram lite smått och daggen ligger på marken. Idag är det dags för skolan igen. Kroppen är inte riktigt med mig just nu, men jag får ta det lugnt och jag vilar när jag kommer hem, så jag hoppas det räcker.

Just nu sitter jag och avnjuter morgonkaffet i lugn och ro. Hailey var ute med mig på altanen när jag var ute och kände efter hur morgonen var. Hon sprang rakt ut i nattlinnet och gick där och tittade på blommorna som hon sa. Mysigt.

Vad händer idag då?
För min del är det skolan först och främst. Direkt efter skolan ska jag ha individuellt samtal med lärarna så jag stannar kvar längre idag. Annars har jag inget inplanerat.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Hoppas Du får en bra dag idag och att skolan går bra<3
    Jag är rätt trött idag hehe ;)

    Ha en Fin dag<3

    Kramar

    SvaraRadera