söndag 14 oktober 2018

Det växer som attan!



Inatt har jag sovit bra. Jag har "bara" vaknat kanske 5 gånger och det är inte mycket för att vara mig. Tjoohoo det känns härligt.

Jag vaknar upp till strålande sol, men med något mer blåst idag. Det gör absolut ingenting för det är jätteskönt ute ändå. Jag tog på mig, fixade kaffe och gick sedan ut en runda. Underbart!

Igår hade vi en riktigt mysig kväll med våra goa vänner. Vi åt god mat, drack gott och hade många härliga skratt.

Idag blir det vila för mig. Jag ska inte göra många knop denna söndag.
Vi konstaterade igår att vi nog kommer att få klippa gräset minst en gång till om vädret fortsätter så här. Det växer som attan. Lite udda att klippa gräset andra halvan av oktober men visst är det nice med detta underbara väder?!

Ha det gott
Lene


Gårdagens middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar