tisdag 16 oktober 2018

Jag tog en paus!



Det är tisdag och det är fortfarande mörkt ute. Nu börjar det ju inte bli ljusare förrän någon gång efter 7. Iofs är klockan strax efter 7 nu, men än så länge är det inte ljust. Dock ser man att det börjar så smått.

Igår hade jag individuellt samtal med lärarna på skolan. Jag fick bl.a höra att de är väldigt glada att jag är med i gruppen. Sen vet jag inte om det är något de säger till alla, men jag blev glad i alla fall.

Det var en relativt tuff dag igår, men hög smärta och nästan utmattning i kroppen när jag kom hem. Det blev vila i soffan.
Jag har sovit bra inatt men vaknade med lite dov huvudvärk. Så det blir vila under dagen tills vi ska iväg i eftermiddag. När Ellinore slutat ska vi iväg och klippa oss. Jag, Ellinore och Hailey behöver en klippning och vi brukar ta det samtidigt så vi bara kör in en gång istället för flera. Spara på naturen och jorden lite. Det är bra att tänka på. Många gånger gör nog folk inte det tror jag. Men i varje fall Jörgen och jag försöker tänka på att inte "köra i onödan" utan samla körningarna lite mer. Lite planering skadar aldrig.

Jag var lite busig och tog en paus i bloggandet och gick ut en runda. Det är så himla fint väder och nu är det ljust också så jag passade på. Snart dags för yoga.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar