fredag 12 oktober 2018

Fint arrangemang och äppelkladdkaka!



Idag mår jag mycket bättre än jag gjort de två senaste dagarna. Huvudvärken är mycket bättre.
Vila och ta det lugnt har gjort susen.

Jag har fått lite gjort idag.  Ikväll ska vi hälsa på hos Stefano och Pernilla så jag passade på att köpa lite blommor och göra ett arrangemang till dem. Jag är rätt så nöjd.

Jag passade även på att baka en glutenfri äppelkladdkaka som jag hittade receptet på härom dagen. Visst ser den god ut?



Nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt. Väntar på att Jörgen ska komma hem. Han skulle eventuellt komma hem lite tidigare idag. Jag har faktiskt även suttit ute i solen en stund. Det är riktigt härligt väder ute. Underbart för att vara korrekt. Solen skiner och det är fantastiskt skönt med 18 grader. Då måste jag bara sitta ute en stund. Det går liksom inte att göra något annat. Men just nu är det vila som gäller. Fram tills älsklingen kommer hem.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar