lördag 13 oktober 2018

Det är uppochnervänt!



Godmorgon lördag.
Helgen är här och det är underbart väder ute. Solen skiner och det blåser ingenting. Idag är det sagt att det ska bli uppåt 20 grader. Det är ju sommartemperatur!! Och vi är inne i oktober. Det är lite uppochnervänt om du frågar mig. Men jag klagar inte. Detta fina vädret är underbart.

Idag ska vi, eller mest Jörgen städa av här hemma för ikväll kommer bästa Eva och Rickard hit.
Mat ska göras och vi tänkte vi ska bjuda på smördegsinbakad fläskfilé med gräddädelost mellan. Till det kommer det serveras potatisgratäng och en matig sallad. Till kaffet blir äppelkladdkakan jag bakade igår. Det kommer bli mums.

Men en sak i taget. Först städa av, sedan fixa maten. Och jag ska gå ut en runda också i detta underbara väder. Plus jag ska göra ett pass yoga. Det är viktigt.

Vad händer hos dig idag?

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar