fredag 12 oktober 2018

Det är fredag!



När jag kan sova, då kan jag inte sova. Jag vaknade 4.30 när jag kan sova längre på morgonen. Kunde inte somna om. Så klockan 5 imorse gjorde jag min säng-yoga och sedan låg jag och filosoferade eftersom jag inte kunde sova. 

Det är fredag och helgen knackar på dörren. Ellinore skulle bjuda på kaka på jobb idag, så hon ställde sig och bakade för en stund sedan eftersom hon glömt att fixa det innan. Den ser god ut i alla fall (på bilden är den inte bakad i ugnen än, som synes). 

Idag ska jag handla lite till helgen men annars har jag inget annat bokat. Jag brukar som jag berättat tidigare försöka boka in så lite som möjligt de dagar jag är ledig. Så idag blir det enbart handla lite. 
Därefter vila. 

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar