lördag 6 oktober 2018

En hel "oförstörd" dag!



Det är lördag och en helt "oförstörd" dag. Vad gör vi med den? Utnyttjar den så gott vi kan tycker jag.

Fram till strax efter 4 imorse sov jag bra. Visst jag har drömt en hel massa men jag har inte vaknat många gånger. Dock vaknade jag vid 4.15 och behövde gå på toaletten. Sedan har jag sovit som en kratta. Så jag är rätt så trött nu, men det går säkert ändå.

Säng-yogan är avklarad och jag sitter nu och dricker mitt kaffe. Tittar ut genom fönstret på en lugn och lite halvsolig morgon. Idag ska vi köra till Knislinge på kalas för en nybliven 30-åring. Hon ska ha öppet hus och vi tänkte köra dit och överraska henne. När jag sen kommer hem blir det nog vila för min del.

Jag har inte en susning vad vi ska äta till middag idag, men det reder sig nog så småningom. Vi kommer nog på något.

Jag var inne hos grannen, Ulrika igår och pratade en stund. Hon bjöd på kaffe och jag hade med mig några bitar av kanelbullerulltårtan jag bakade häromdagen. en mysig stund som alltid uppskattas.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Så mysigt med besök och fika hos grannen ;) Sånt gör mycket<3
    Ser så mysigt ut :)
    Hoppas Du får en fin lördag!

    Sv: Ja verkligen! träningen ger mig så mycket mer energi och massa boost. Älskar det! blir ett pass igen senare idag, veckans sista :)

    Kramar

    SvaraRadera