söndag 7 oktober 2018

Jag har bestämt mig!



Det är söndag och idag fyller fina svågern år så jag säger Grattis Jörgen! (japp min svåger heter också Jörgen). Jag har inte någonting planerat idag, mer än att fixa maten.

Morgonens promenad är avklarad och säng-yogan är klar. Lite senare är tanken att jag ska göra ett gott yoga-pass.

Igår blev inte en dag som jag först tänkt mig. Vi skulle ju på kalas i Knislinge men jag hade så ont igår så jag fixade inte sitta i bilen över en timme. Vi fick snällt stanna hemma. Tråkigt men så blir det ibland. Det var inte mycket att göra något åt. Idag är det likadant men det rättar till sig så småningom.  Vila, yoga och bara ta det lugnt så rättar det till sig.

Jag har bestämt mig för vad vi ska ha till middag idag i alla fall. Kryss i taket!
Vi ska testa en kallmarinerad fläskfilé som jag har tänkt göra till mitt Öppet Hus. Jag hoppas innerligt det blir gott. Det lät gott när jag läste receptet i alla fall. Jag återkommer med rapport.

Ha det gott
Lene


1 kommentar:

  1. Åh det lät gott! ;)
    Skicka gärna lite till mig haha ;) *ler* :)

    Sv: Tack så mycket söta Du :)

    Hoppas Du får en fin söndag!
    Min blir lugn med vilodag och promenad :)

    Kramar!

    SvaraRadera