fredag 5 oktober 2018

"Time will tell"!



Det är fredag och det blir en fantastisk dag. Det är förutbestämt. 

Jag har två saker jag ska göra idag. Jag ska iväg och handla lite mat. Sedan ska jag inom till grannen och lämna en påse hon ska ha. Annars är denna dagen som en öppen bok. Jag har inget annat bestämt. Vila, yoga och bara vara. Vilken fredag!!

Säng-yogan är avklarad och det känns härligt. Börja dagen lugnt och fint är min melodi. Vakna sakta
Jag sitter just nu och avnjuter mitt kaffe, tittar ut genom fönstret och filosoferar över hur vädret kommer att bli idag. Det är tjockt med moln på himlen men det regnar inte...än. De som vet har sagt att det ska regna idag. Nåja "time will tell" som engelsmännen säger. 

Vad händer för dig denna härliga fredag? Har du något speciellt planerat?
Och vad händer i helgen?

Imorgon ska vi på ett Öppet Hus. Marcus syster har fyllt 30 år och ska ha Öppet Hus imorgon så vi tänkte köra dit och gratta henne. Annars tror jag faktiskt inte vi har något speciellt bestämt. En skön, oplanerad helg. Det behövs det med. Snart nog har vi flera helger planerade så vi passar på att njuta nu. 

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar