fredag 17 augusti 2018

Vi skulle inte handla så mycket!



Jag har varit ute på en kortare morgonprommis runt campingen och jag har gjort min yoga.
Nu sitter vi utanför husvagnen i våra sköna stolar och dricker kaffe i solen. Det är riktigt mysigt. Vilken morgon.

Idag bär det av hemåt. Vi funderade på om vi skulle fortsätta men jag känner att jag nog inte fixar det. Min kropp är inte helt i fas just nu. Så efter frukost gör vi oss iordning, packar ihop och kör hemåt.

Igår var vi inne på Gekås i flertalet timmar.  Med vila i form av en plats att sitta på emellanåt, så gick det helt ok. Vi tog Shoppingbussen dit, för vi "skulle inte handla så mycket". Men men så blir det ju aldrig på Gekås. Nåja, vi kunde ta hem allt i alla fall och det är ju huvudsaken. Man kunde köra vagnen ända från varuhuset fram till bussen och sedan när vi hoppade av bussen där den stannar vid campingen fanns också vagnar så vi slapp bära det hela vägen. Nu är det inte alltför långt, men har man 5 kassar och lite annat så blir det lite jobbigt. Jörgen hade packat allt på ett bra sätt. Jag fick bära det lite lättare de korta sträckorna vi fick bära kassarna. Men vi kunde köra med vagnen ända fram till husvagnen, sedan lämnade vi av den en liten bit från oss. Perfekt!

Som du ser på bilden nedan är det inte så många kvar på campingen nu, men det gör inget. Det är hur skönt som helst här ändå och det blir ju lite lugnare. Solen steker i ansiktet på mig och jag bara njuter. En underbar fredag ligger framför oss. Och dig.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Härligt med en minisemester...men i ärlighetens namn, går det att handla lite på Ullared? (förutom för min mamma 79 år som bara handlar bakplåtspapper och nötter)
    Kram Kajsa

    SvaraRadera