lördag 18 augusti 2018

Vad gör väl det nu?!



Lördag morgon och jag vaknar upp till solsken. Vilken dag det blir!
Jag ligger kvar en liten stund men sedan blir det säng yoga och därefter upp och hoppa. Fixa kaffe, ta mina tabletter och sedan ut en liten runda. Det är superskönt ute och jag önskar jag kunde gå en längre runda, men det går inte så jag nöjer mig med att jag fick en runda i alla fall.

Kaffet är i koppen i detta nu och jag sitter och tittar på min älskade altan. Det har regnat någon gång under natten för trädäcket är vått. Men vad gör väl det nu när solen skiner?!

Idag ska Jörgen klippa sista biten av häcken och jag ska försöka städa av husvagnen. Sedan får det vara bra. Det är vad jag gör idag.
Igår eftermiddag när Jörgen var ute och kollade till poolen så sade han att det var 27 grader i vattnet. "Det är nästan så man har lust att hoppa i". Ja gör du det sade jag. Det är helt ok. Men han gjorde aldrig det.

Idag blir det nog grillat till middag tror jag. Mumsfillibabba.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Så härligt med fint väder och en runda! :)
    Här är vädret grått och molnigt .. ;)

    Blir strax en runda för mig, lite lugnare pga lätt förkylning. Tråkigt men sant ;) Men mår ändå ok :)

    Sv: Ja såå härliigt! :)

    Ha en fin lördag<3

    Kram

    SvaraRadera