torsdag 16 augusti 2018

Underbart mumsigt!



Uppe i ottan. Ehhh nä, men innan klockan 8 i varje fall.
Jag gick upp en stund före Jörgen och gjorde min yoga, mitt ryggpass. Innan jag steg upp ur sängen gjorde jag faktiskt ett par övningar med min sängyoga.
I och med att Jörgen inte gått upp när jag startade med yogan så släppte jag inte in något ljus i husvagnen, utan utövade i halvmörker. Men det var mysigt.

Nu är Jörgen uppe och vi sitter och dricker vårt kaffe, lyssnar på Nyhetsmorgon på Tv4. Sedan blir det frukost och därefter gör vi oss iordning för att åka in till Gekås och göra det osäkert.
Uppdatering kommer.

Igår åt vi pasta/pesto som vi kallar det. Supergott är det. Pasta, pesto, parmesan, knaperstekt bacon och grönsaker om man vill ha det. Underbart mumsigt.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar