onsdag 15 augusti 2018

Lite äventyr!



Godmorgon goding!
Onsdag, mitt i veckan, helgen närmar sig. Jadå visst är det så.

Idag ska vi ut på lite äventyr med husvagnen. Vi får väl se vart vi hamnar. Det vet man aldrig. Vi är lite sugna på att åka till Ullareds camping men vi får se.

Innan jag gick upp blev det ett litet sängyoga pass. Därefter fixa kaffe, ta tabletter och sedan ut en runda. Även om det verkar som det ska bli lite ostadigt väder idag så är det väldigt skönt ute. Det blev en bra och skön runda i sakta mak. Jag har stora problem med min stortåled för tillfället så jag får ta det lugnt. Men ut kommer jag i alla fall och det är huvudsaken.

I detta nu sitter jag och avnjuter mitt morgonkaffe med mannen i mitt liv framför mig. Det är mys på hög nivå. Me like.

Oj nu skiner solen. Det gillas det med. Men det är inte alls lika varmt nu. Just i detta nu är det 18 grader ute och det ska bli som mest 22 grader här hemma. Ja visst är det mer svensk sommar det håller jag med om. Men jag hade nog gärna sett att det varit i varje fall 25 grader. Nåja, man kan inte få allt här i världen.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Mysigt med en roadtrip! Och vem vet, värmen kanske kommer tillbaka!

    SvaraRadera