torsdag 9 augusti 2018

Lite lyx i vardagen!



Vilken mysig dag jag har haft.

Imorse blev det ett skönt pass yoga och därefter gjorde jag frukostbullarna. De blev jättegoda. Och var väldigt lätta att göra. Missade du receptet  i mitt förra inlägg, så har du det här igen, Lindas Bakskola.




Innan min syster kom så passade jag på att fixa picknicklunchen jag skulle ha med mig till fina Ulrica. Vi hade kommit överens om att jag skulle komma till hennes jobb i Svedala då hon är själv denna veckan, för att luncha ihop. Jag bestämde mig för att jag skulle bjuda henne på en god somrig lunch. Och det blev denna goda lunch... Lite ost, kex, frukt, prosciutto, salami och en lätt, god sallad. Mineralvatten att dricka. Lite lyx i vardagen för Ulrica.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Perfekt sommarlunch! Tänk att vi bara har några dagar kvar här i värmen... Stockholm bjuder tydligen på dryga 20 grader och regn när vi kommer hem:)!

    SvaraRadera