torsdag 9 augusti 2018

Det är lite skönt!



Godmorgon torsdag.

Veckan närmar sig sitt slut, idag är det torsdag. Upp tidigt och strax gå en runda, men först lite kaffe.
Idag ska det bli något svalare. Det ska "bara" bli 26 grader och jag måste faktiskt säga att det är lite skönt. Då kanske man kan sitta lite i solen idag. Det har inte alls fungerat att sitta i solen när det är så varmt. Det går bra i några minuter sedan håller man på att dö känns det som. Än en gång måste jag säga, det är tur vi har poolen.

Om några timmar kommer min syster hit. Hon ska hämta lite saker och jag ska bjuda på frukost tänkte jag. Jag ska göra vegan frukostbullar för första gången. Jag har hittat ett recept på Lisas bakskola som jag tänkt testa. De verkar relativt lätta att göra. Efter promenaden ska jag göra yoga och sedan blir det till att fixa bullarna. Det ska bli spännande.

Men nu ska jag dricka mitt kaffe och njuta av morgonen.

Ha det gott
Lene



2 kommentarer:

  1. Vad mys med bakning och besök av syster :) Hoppas ni får det trevligt tillsammans<3
    Ja idag har vi "bara 28 grader, var dock väldigt varmt på "jobbet" och i bilen hem, puh .. ;)

    Men nu har jag helg. Så skönt :)

    Hoppas Du får en härlig torsdag<3

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Mysigt med syrran på besök :D

    SvaraRadera