söndag 15 juli 2018

Vakna sakta!



Godmorgon söndag.

Det blev sent i säng igår. Klockan var en bit över 01 när vi släckte. Vi fastnade i filmer på tv som vi kände att vi ville se. Ska jag vara ärlig så var det faktiskt två filmer på raken. Lite minimaraton. Eller inte.

Vi åt inte direkt någon middag igår utan vi tog fram lite gott till kvällningen istället. Olika sorters parmaskinka, prosciutto, salami, olika sorters goda ostar, frukt och lite vitt vin. Det var riktigt mumsigt.



Jag vaknar upp till en mulen morgon men vad gör väl det, det är varmt ändå och enligt prognosen ska solen titta fram vid 13. Det ska inte bli riktigt varmt idag, men det kan kanske vara skönt med en lite svalare dag. Det  var riktigt härligt att gå morgonpromenaden. Nu har jag satt mig med en god kopp kaffe på bordet som jag ska dricka i lugn och ro. Vakna sakta är min melodi. Snart nog är det dags för yoga.

Jag hoppas du får en härlig söndag.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Att vakna till mulet idag, då blev jag allt förvånad, men solen kom till slut och det blev ju riktigt varmt. Småplocket såg inte fel ut, det är ju så otroligt gott. Dessutom när det är varmt då kan jag tycka att det är lättare att äta småplock istället för middag.
    Fin startbild du har
    Kram kajsa

    SvaraRadera