måndag 16 juli 2018

Ny, orörd vecka!



En god morgon till dig.. och mig.

Det är måndag morgon och en ny, orörd vecka har uppenbarat sig. Säkert en spännande sådan.
Solen skiner och det är fantastiskt väder. Jag har inte varit ute på promenad än, men det kommer.

Denna veckan har jag inte så mycket inbokat så jag ska bara ta det lugnt har jag tänkt. Som jag brukar tänker du säkert, men det är ju så det är. Vilan måste till för att min vardag ska fungera.

Det ska enligt prognosen bli varmt idag, upp till 28 grader. Jag hoppas dessa förbannade små streck (vissa kallar dem millimetrar) kan hålla sig borta så man kan sitta ute. Det är så enormt enerverande när de kryper på kroppen, i hårbotten, överallt. Då sitter jag faktiskt hellre inomhus än sitta och reta mig på dessa små kryp.

Men än så länge sitter jag med mitt kaffe och njuter av morgonen. Vakna sakta.

Ha det gott
Lene

2 kommentarer:

  1. Otroligt varmt just nu! Och jag om har alla mina svala sommarkläder i Spanien... Men visst blir i alla fall din smärta bättre i värmen?

    SvaraRadera
  2. Hoppas Du får en bra dag<3

    Kramar!

    SvaraRadera