fredag 27 juli 2018

Jag är så tacksam!



Innan klockan 8 var det 25 grader i fönstret på framsidan.
Solen skiner och det är fantastiskt väder ute även om det blåser lite.
Ja jag håller med om att denna värmen tar musten ur en och jag tycker otroligt synd om alla som jobbar och sliter, alla äldre som lider något fruktansvärt, naturen och djuren. Men jag är så tacksam.
Som jag skrev...visst värmen tar musten ur en men så bra jag mår i min smärta. Så här pass låg nivå på smärtan är det länge sedan jag hade. Jag ligger på en ganska konstant normal nivå just nu. Och då ska tilläggas att min normala nivå ligger på, om man räknar en skala från1-10 (där 10 är värsta tänkbara smärta), 7-7,5. Då har jag "lite" smärta. Att ligga på den nivån kring 7 är nästan som en välsignelse.

Idag är det fredag! Helgen närmar sig med stormsteg.
Jörgen ska försöka komma hem tidigare, för senare i eftermiddag kör vi till mina föräldrar över helgen. Naturligtvis tar vi husvagnen med oss. Det blir första rundan iväg efter Italien resan. Det ska bli så mysigt. Vi kommer besöka Emelie och Marcus också i helgen.
De överraskade oss alla genom att dyka upp här igår. Så härligt! De stannade en stund, drack kaffe och badade lite sedan körde de vidare. De passade på att titta in när de hade vägarna förbi.
Alltid trevligt tycker jag.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sedan går jag ut och gör min morgonyoga på altanen.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar