lördag 28 juli 2018

Bort till sjön!



En god morgon.
Vi är hos mamma och pappa och har sovit i husvagnen inatt. Jag har sovit helt ok och det har inte alls varit varmt. Ärligt, det har det inte. Hur skönt som helst.

Jag har inte varit på någon promenad än, men det kommer nog snart tror jag. Yogan ska jag däremot göra alldeles strax.
Jörgen sade när vi vaknade "det hade varit skönt att hoppa ner i poolen nu", men det kan vi ju inte göra. Då får vi gå bort till sjön för att ta ett morgondopp och det gör inte jag. Jag vill inte doppa mig, inte än iaf.

Idag ska vi inte göra ett skvatt har jag tänkt. Eventuellt att vi kör till affären och handlar lite läsk och sedan ska vi ha Ludwig hos oss några timmar. Men annars bara lata oss och umgås med mamma och pappa.

Ha det gott
Lene

1 kommentar: