onsdag 30 maj 2018

Tyvärr måste man göra annat!



Det blev ingen yoga innan Ulrica kom in, men det gjorde inget.
Vi hade en jättemysig "stund" (läs flera timmar) i solen på altanen, drickandes först kaffe och fika, sedan vatten och vindruvor. Så himla mysigt. Tiden flyger iväg när man har trevligt och massor att prata om (även om vi bor grannar hihi).

Tyvärr måste man ju göra annat än att sitta och snacka och mysa så när Ulrica gått satte jag mig på trädäcket och gjorde en liten stunds yoga. Sedan kallade denna godingen (se bilden) på mig så jag fick ju säga hej till den också. 23 grader i vattnet är inte helt fel.

Jag sitter nu och väntar på att Ellinore ska komma hem så vi kan köra iväg till frissan och bli fina i håret.

Vilken underbar dag jag har haft

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar