onsdag 30 maj 2018

Det är som det är!



Jag har haft en helt underbart mysig dag. Lugnt och mysigt.
Fika med bästa Ulrica, yoga, njutit på altanen och sedan blivit fin i håret.

Jag har håret på utväxt, så det blev inte mycket klippt idag, men jag är nöjd ändå. Jag är alltid nöjd när jag går från Anna och hon har klippt mig.

En sak som hänt, som inte är jättekul är att förmodligen har diskmaskinen lagt av. Känns ju lagom kul, men inte mycket att göra. Det är som det är. Jörgen får kolla på den när han kommer hem från scouterna. Annars får vi köpa en ny. Nåja, inte lönt att "böla" över det. Den är 10 år gammal snart så då får den väl lov att lägga av tänker jag.

Jag har parkerat mig på dagbädden ute på altanen nu och tänker att jag ska sitta här en stund.
Jag ska faktiskt göra en stunds meditation har jag tänkt och några yogaövningar.

Ett bra slut på en härlig dag.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar