tisdag 3 april 2018

Helt fantastiskt!



Det blev ett sent inlägg idag. Det har sin orsak.

Jag har varit på medicinsk yoga. Jag tänkte jag skulle testa det med tanke på att det ska vara bra för smärtan. Jag kände att jag vill testa yoga i grupp också, plus att jag ville även testa medicinsk yoga för den ska vara lite "snällare" än yin-yogan.
Det var helt fantastiskt. Där var en övning jag inte kunde göra fullt ut pga att jag fick smärta i armarna, men jag gjorde den så gott jag kunde och det gick jättebra. Det kändes bra när jag var där och det känns bra än så länge. Jag har fått högre smärta i min ena arm, men inte så mycket mer. Och jag hoppas det håller sig så. Jag har redan bokat in för nästa vecka också.

bild lånad från Light of my souls hemsida


Promenaden blev i vilket fall som av imorse och det var riktigt nice. Det började så smått snöa när jag var ute och gick och bara fortsatte, men nu har det regnat så i stort sett all av den snö som kom är borta.

Nu sitter jag hemma och chillar i soffan och ska fortsätta göra det en stund till tänker jag.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar