onsdag 4 april 2018

Hoppas, hoppas!



Godmorgon onsdag!

En titt ut genom fönstret när jag går upp och det känns som det kan bli relativt bra väder idag. Ingen snö om jag får be. Enligt väderprognosen jag såg på nyheterna igår så ska det bli något bättre väder ett litet tag framöver. Hoppas, hoppas.

Idag blir det total vila för mig. Total.
Jag ska ut och gå min runda, göra min träning och mindfulness, men inte så mycket mer. Jo middag. That's it!! I övrigt blir det chilläge för mig. Först och främst... kaffe.

Yogan igår tog hårt på min kropp. Jag har hög smärta idag. Inte träningsvärk för den skillnaden känner jag. Ont i huvudet har jag också. Men det har säkert med yogan att göra. Jag gjorde övningar jag inte gjort innan och under längre tid än jag brukar. Så det kanske inte är så konstigt. Min förhoppning är att det lägger sig igen.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar