söndag 4 mars 2018

Riktig slappedag!



Efter gårdagens mycket trevliga kväll gick jag och lade mig med en hög smärta i kroppen. Vaknade likaså. Det var bara att ta på mig kläderna och ge mig ut en runda i sakta mak.

Det blev en riktigt skön runda. -2,7 grader och nästan vindstilla. Jätteskönt. Jag gick så långt min kropp tillät mig. Inte blev det en lång runda, inte när på så långt jag skulle velat gå, men jag kom ut i alla fall och det är skönt.

Jag har bestämt mig för att lördag och söndag är vilodag från övningarna. Jag fixar inte övningarna varje dag än så länge. Men 5 dagar av 7 tycker jag är en bra början.

Idag blir det i vilket fall som vilodag och det tycker jag att jag har förtjänat. Jag ska inte göra många knop under dagen. Jag ska inte ens laga middag. Det blir rester från gårdagen för det blev så pass mycket över. Så en riktig slappedag denna söndagen.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar