lördag 3 mars 2018

Ordningen återställd!



Lördag och snön ligger tjock där ute. Jag har inte varit ute på promenad och kommer nog inte göra det riktigt än. Kanske att jag tar en kortare runda i eftermiddag men det får tiden utvisa. Det är inte helt "Lenevänligt" ute just nu känner jag.

Kaffet däremot står på bordet och är redo att drickas. Så det intas och njuts av.

Jörgen kommer hem från lägret om några timmar. Då är ordningen återställd. Mannen i huset är hemma igen. Och ikväll kommer bästa Stefano och Pernilla hit för lite god mat, prat och skratt i massor. Men först ska Ellinore hjälpa mig här hemma. Börja i rätt ände tycker jag. Men tyvärr får hon göra det mesta. Jag är mest arbetsledare. Nåja, det går det med.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Drick ditt kaffe i lugn och ro och invänta våren, den kommer nog snart:)!

    SvaraRadera