måndag 5 mars 2018

Den "bet mig"!



Godmorgon!
Måndag och ny vecka vilket innebär helt nya utmaningar. Spännande!

Idag fyller min kära svägerska år och jag har redan grattat henne. Jag är tidigt ute. Skickade det innan jag gick upp. Grattis på din dag Camilla.

När Jörgen gick upp kände jag att jag kommer inte kunna somna om så det var lika bra att gå upp.
Jag har varit ute på min morgonrunda. Det blåser rätt bra och är -3 grader. Vinden är jättekall. Den "bet mig" ordentligt i ansiktet. Men det är skönt ändå. Skönt att komma ut en runda och få frisk luft.
Övningarna är gjorda och nu sitter jag med mitt kaffe och funderar över dagen. Inte så värst mycket att fundera över egentligen. Jag har inget planerat så jag ska bara ta det lugnt idag...också.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar