lördag 10 mars 2018

Då ska jag mysa!



Jag hoppas snart smärtan ger med sig lite, så jag kan fungera någorlunda. Det är inget kul detta.
Men det blir bättre, det vet jag. Det gäller bara att kämpa på och vara envis så reder det sig. Det tar sådan jädra tid bara. Men det är min melodi så det är bara att gilla läget.

En promenad har det blivit och det är jag glad för. Ingen lång sådan för dels var det jättehalt nästan överalt och sedan snön på andra ställen. Nåja, som jag sade, det blev en kort runda iaf och det är guld värt. Nu sitter jag med mitt kaffe, bloggar lite och pratar med Hailey och Daniel.

Lite senare ska Ellinore och Hailey följa med mig och handla lite. Ikväll är jag helt själv hemma då de ska hem till Eric och Lisa för en mysig kväll. Då ska jag mysa med en god middag, ett glas rött och sedan titta på finalen i Mello. Det blir en mysig kväll det.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar