lördag 10 mars 2018

Denna nya lilla goding!



När vi var färdiga i affären, hade handlat och var på väg hem, körde vi inom affären i byn. Jag skulle hämta ut ett paket som jag väntat på. Det kom redan igår, men då hade jag ingen möjlighet att hämta det. Jag kan inte bära det hela vägen hem nämligen. Så det fick bli när jag ändå "hade" bil.

Paketet innehöll min nya yogakudde. Denna nya lilla goding. Välkommen till mig. Visst är den fin?!
Den ska jag använda bl.a när jag gör mindfulness och även när jag börjar så smått med min lätta yoga. Det lär dröja lite innan jag börjar med yogan. Jag vill komma lite längre först i min kurs i Mindfulness. Men sedan är tanken att jag ska börja med lättare yoga. Jag har redan laddat ner en app som jag ska gå efter.

Wow vad jag älskar detta!!

Ha det gott
Lene


1 kommentar: