fredag 2 februari 2018

E du riktigt vaken än?!



Godmorgon! E du riktigt vaken än?

En grå och mulen morgon som det egentligen skulle snöa på enligt prognosen, men det har inte kommit något än i alla fall. Bara regn än så länge.

Jag gick upp tidigare och drack en kopp kaffe med Ellinore innan hon körde till jobb. Vi tände ett ljus för att "lätta upp" stämningen. Liva upp det gråa och mörka lite.
Men när hon körde till jobb så tog jag på mig och gick ut en liten runda.
Jag har sån smärta i hela kroppen just nu, men speciellt ryggen, så jag vet knappt var jag ska bli av. Därav fick det enbart bli en kort runda. Men det är ju bättre inte alls eller hur?!

Fredag idag och nu är vi på g in i februari. Andra dagen i andra månaden. Vad händer denna fredag då? Inte mycket för min del kan jag lova. Det är vila, vila som gäller för mig. Jag ska minsann bli av med denna förbannade hosta och förkylning. Skönt att jag inte har feber fortfarande iaf. Något positivt.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar