torsdag 1 februari 2018

Detta börjar bli lite jobbigt!



Det är ju så, när ingenting smakar något och man har absolut noll aptit men du måste ju få i dig något. Då är lite blåbärssoppa bra.

Detta börjar bli lite jobbigt. Jag har ingen ork till någonting just nu. Den finns där bara inte. Jag hostar och hostar och jag har så förbannat ont i kroppen så jag vet inte var jag ska bli av.
Vila, vila, vila är melodin. Ja men jag gör ju det!! Det är det enda jag gör tycker jag.

Idag ska jag in för ett sista återbesök (hoppas jag) hos arbetsterapeuten så han kan se att allting flyter på som det ska med tummen och karpaltunneln.


Jag har inte varit ute på min promenad än. Jag har inte orkat. Säger det något tycker du?
Men jag ska försöka komma ut en runda senare, när jag kommer hem från sjukhuset. Om jag orkar.
Mer tror jag inte jag orkar med denna dag faktiskt.

Vill berätta om vår goda middag igår också. Inget speciellt men gott var det. Spagetti och köttfärssås med riven parmesanost

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar