lördag 3 februari 2018

När ska detta sluta?!



Jag är så jäkla trött på denna förkylning/influensa, ont i kroppen och all skit. När ska detta sluta?!
Jag har så ont i ryggen så jag kan knappt ut och promenera nu. Men det löser sig. Jag tar det lugnt, vilar och vilar...och vilar. Så det ska nog bli bra så småningom. Förlåt att jag gnäller, men nu är jag trött på detta.

Inatt snöade det, men det var inte mycket kan jag tala om. Fint det som ligger där men inte är det mycket på marken. Det blev en promenad efter jag gick upp och det är jätteskönt ute. Men jag hoppas faktiskt att det kommer lite snö till. Det är så vackert.

Karlarna i huset sover. Daniel har jouren på jobb, så han var uppe inatt och var iväg och saltade mm.
Jörgen åkte iväg igår kväll vid 21.30, på Volleybollnatt med scouterna, så han kom hem vid 7 imorse och sover fortfarande.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar