onsdag 31 januari 2018

Njuta och ta det lugnt!



Sista dagen på första månaden på detta året. Ja en månad har svischat förbi sådär bara.
Det innebär ju ett steg närmare våren så jag är glad. Nu tuffar vi snart in i februari. Hej och hå.

Jag har varit ute på en promenad och det var sådär skönt. Kallt, rätt så blåsigt och grått. Inte soligt som igår, men man kan inte få allt här i världen. Dessutom vet jag inte vad jag tänkte på för jag gick utan både mössa och vantar. Tur jag har kapuschong på jackan.
Det blev enbart en kort runda för jag orkar inte mer, men en kortis är bättre än ingen alls tänker jag.

Idag mår jag inte alls bra. Hostar tar död på mig känns det som. Jag måste nog snart gå till en läkare och få något utskrivet för detta verkar inte avta. Jag kommer inte närmare att börja min hemmaträning heller så kroppen mår inte alls bra.

Morgonkaffet är upphällt och nu ska jag bara njuta av det och ta det lugnt. Haha klart jag ska, jag orkar inte mer än så.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. När varken väder eller kropp samarbetar, då är det tufft! Hoppas det är en bättre dag idag❤️

    SvaraRadera