tisdag 30 januari 2018

Sjukstuga på riktigt!



Vi har sjukstuga på riktigt här hemma nu. Jag skojar inte. Alla är dåliga utom Jörgen.
Jag är fortfarande kass, Daniel har fått maginfluensa, Ellinore har nästan 39 graders feber och Hailey har feber. Men för Haileys del är det tänder på gång så sjuk är hon inte på det sättet. Men få tänder och ha feber är jobbigt nog.

Solen skiner idag även om det blåser så in i den. Nattens vindstyrka skoja man inte bort precis och det blåser fortfarande, men nu är solen framme. Jag passade på att gå ut och gå en liten runda. Jag kände att jag behövde lite luft och allra helst vill jag passa på att ta en promenad i sakta mak när solen skiner. Blåsigt och lite kallt, men jätteskönt ändå.

Nu ligger jag i sängen och vilar mig. Jag kommer nog stanna här en stund tror jag.
Jag har inte ens funderat på vad vi ska äta till middag idag. Orkar inte tänka på mat.
Vi får se vad det blir för spännande.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar