måndag 29 januari 2018

Sakta, sakta!



Godmorgon världen. Ny vecka innebärande nya möjligheter men för mig börjar den i kurerandets tecken. Jag känner att det sakta, sakta går på rätt håll, men det går sören så sakta. Det är bara att kämpa på.

Jag skulle egentligen börja med hemmaträning idag, men det kan jag ju glömma. Det blir inte något med att börja med hemmaträning idag inte. Detta jag har i kroppen får först bege sig.
Igår kväll tog jag tempen innan jag lade mig och då hade jag 38,1. Något mindre än i lördags (39.4).

Det blir ingen promenad än för mig. Vädret är lite mot mig just nu, precis som min kropp. Jag har helt enkelt inte orken att ge mig ut i detta vädret. Än i alla fall.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt och lyssna på kroppen du. Det är förresten bara skitväder ut ändå! Krya!

    SvaraRadera