lördag 6 januari 2018

I vilket fall som..!



Jag låg kvar i sängen lite längre idag vilket var skönt.
Jörgen satt uppe inatt och tittade på JVM men det orkade inte jag. Matchen började inte förrän kl 02 inatt så han gick inte och lade sig förrän 5 imorse. Inte min melodi precis.
Men jag vaknade när han gick och lade sig så vi låg och pratade en stund. Kanske därför jag låg lite längre än jag brukar nu på morgonen. Skönt var det i vilket fall som.

På med paltorna och ut och promenera. Så skönt det var att gå en runda. Riktigt härligt väder. Inte soligt precis men det är jätteskönt ute. Ingen blåst, lite regn mot slutet men det blåste i alla fall inte och det är guld värt. När jag kom in blev det kaffe och det intar jag nu. En härlig dag börjar.
Huvudvärken är kvar och den får gärna försvinna när som helst, men vad kan jag göra mer än gilla läget och göra det bästa av det.

Vi ska i vilket fall som till Campea och se om vi hittar något till husvagnen. Så tror jag vår dag ser ut faktiskt. Jag tror jag har en man som är rätt så mör idag.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar