söndag 7 januari 2018

Det blir en bra dag!



Jag har precis kommit in från en härlig morgonrunda. Det är helt underbart ute. -5 grader och solen skiner från en blå himmel. Det är stilla och lugnt. Underbart! Det var så skönt att gå en runda. Bara njuta av naturen och solen. Höra småfåglarna kvittra. Jag älskar när det är sådant här väder. Nu fattas bara lite snö, men det kan vi väl bara drömma om.

Nåja..
Det blev aldrig Campea igår eftersom jag hade så ont i huvudet, så vi tänkte vi skulle göra ett försök idag istället. Jörgen ligger fortfarande kvar i sängen men han går nog upp strax. Då dricker vi kaffe och pratar lite, sedan gör vi oss iordning och därefter kör vi. Vi tänkte ta en liten runda på stan också, men får nog vänta tills affärerna öppnar.

Innan dess ska jag passa på att njuta av denna fantastiska dag. Det blir en bra dag det har jag bestämt.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar