måndag 8 januari 2018

Spännande!



Det har inte blivit alltför mycket sömn inatt. Det tog en himlens tid innan jag somnade och sedan har jag vaknat säkert 10 gånger inatt. Vaknat, konstaterat att jag är vaken och somnat direkt igen. Men sömnen är störd i vilket fall som. Så tröttheten är extra allt idag.
Nåja det ordnar sig. Det blir gärna så när man har en del att fundera på. Det löser sig.

Måndag innebär ny vecka, vilket innebär nya utmaningar. Spännande! Låt oss se vad denna veckan har i sitt sköte.
Jag börjar måndagen med en lugn stund medan Ellinore och Hailey far rundor och gör sig iordning för jobb och förskola. Ellinore och jag dricker kaffe medan Hailey äter sin frukost. De beger sig iväg och då passar jag på att gå min morgonrunda. Och vilket underbart väder vi har idag. Helt fantastiskt. Underbart!
Kallt, klart, frostigt och helt vindstilla. Solen tittar fram. I love it!! Det kommer med all säkerhet bli ytterligare minst en runda till idag.

Nu ska jag gå och duscha sedan ska jag kolla på en serie på SvtPlay jag missat. Jag önskar dig en fantastisk dag.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar