onsdag 15 november 2017

Ny morgon!



Onsdag morgon...en ny morgon...mitt i veckan...lillördag. Vad säger vi om det?! Let's go!!
Jag är redo. Promenad är avklarad och kaffet är i koppen. Starta sakta!

Det var en riktigt skön promenad i lite småkallt väder. Det är en njutning att gå ut och gå på morgonen. Det är alltid skönt att promenera men för mig är morgonen riktigt speciell. Så mina promenader kommer jag fortsätta med så länge jag kan gå.

Idag ska jag vila för jag har duktigt ont i kroppen. Igår eftermiddag när jag kom hem hade jag så ont i kroppen så det enda jag gjorde var att fixa middag sedan låg jag i soffan resten av kvällen. Det behövdes. Det känns inte kul att behöva ligga i soffan och vila kroppen så mycket, men det är så det är just nu så det är så det får bli.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar