torsdag 16 november 2017

Som vilken annan som helst!



En morgon som vilken annan som helst. Tja...jo..så är det nog. Men varje morgon är väl unik?! Enligt mig är det så i alla fall.

Jag gick en extra lång promenad nu på morgonen och det var så himla skönt. Dimmigt och lite småkallt men wow så härligt. Jag älskar mina morgonpromenader. Men det har du nog redan förstått vid det här laget.

Kroppen bråkar med mig så in i bomben men jag kämpar på. Jag har ännu inte kunnat träna pga ont i halsen men det är bättre nu, så jag kommer snart igång med det också. Back to normal som de säger i England.

Jag jobbar kväll så det blir vila för mig hela dagen. Eller njae, jag ska köra och handla lite först har jag tänkt. Vi har i stort sett ingen mjölk hemma så ska jag klara mig hela dagen måste jag handla. Kaffe måste jag ju ha. Så är det bara.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar