söndag 30 juli 2017

Dagens projekt!



Idag är det söndag och jag har haft lite sovmorgon. Natten har varit helt ok, jag har sovit i längre etapper än jag brukar. Därav sovmorgonen kanske.

Vi hade en supertrevlig kväll igår. God mat med fin dukning. Framåt kvällningen hade vi en musikquiz med 80-tal som tema. Jag kan säga att jag vann inte. Jag var kass igår. Kom ju inte på någonting tyckte jag.




När vi ätit maten satt vi och pratade en stund, drack lite gott vin och sedan gick vi ut en runda för att få maten att smälta ordentligt. En riktigt fin kväll var det.


Idag är en annan då och jag har inte varit ute på promenad än. Eftersom vi sov lite längre så får det bli ett senare projekt. Jörgen ska iväg ner till scouterna idag också och jag ska kolla ph-värde och lite annat i poolen. Det är dagens projekt! Sedan köra och handla. Så jag får ta promenaden i eftermiddag istället.

Det har regnat en del inatt men just nu skiner solen. Bra för vi ska tvätta av poolskyddet snart.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar