måndag 31 juli 2017

Sista dagen!



Då var det måndag igen och sista dagen denna månaden. Sista dagen på juli kan man förstå det?
Lite svårt att greppa hur fort tiden går.

Idag ska solen skina. Det gjorde den när jag var ute på min promenad men inte nu. Nåja, den kommer tillbaka.

Jag låg längre idag. Jag har sovit så dåligt inatt. Vaknade vid 05 och kunde sen inte somna om förrän Jörgen gått till jobb strax efter 07. Då somnade jag om och sov i omgångar. Jag undrar när jag ska få en hel natts sömn? Aldrig tror jag faktiskt. Det är många år sedan jag fick en hel natts sömn och numera blir det aldrig så.
Nej usch jag känner jag blir lite negativ nu. Det släpper vi och kör på med denna dag.

Några timmar till så är det dags att jobba. Jag får se om jag tränar idag. Jag vet inte. Har ont i huvudet just nu, så jag får se hur det blir senare.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar