lördag 29 juli 2017

Woohoo träning!



Woohoo det blev minsann ett rejält pass idag. Efter frukost körde jag till gymmet och drog av ett svettigt pass.
Det blev knappt 15 minuter på crosstrainer som uppvärmning. Därefter blev det plankan i två omgångar, sned planka på båda sidor, latsdrag med gummiband, stående rodd med gummiband, situps på pilatesboll och balans på pilatesboll. Sedan ställde jag mig faktiskt på Stepwell i drygt 10 minuter. Avslut med min yoga. Vilket härligt pass. Nu är jag redo för resten av dagen.

När jag var klar köpte jag något till vi ska hem till svägerskan och familjen ikväll. Det ska bli så trevligt. Det blev solrosor och en fin vas. Solrosorna köpte jag som dem var i butiken och satte själv ihop en bukett jag tyckte blev bra. Jag är nöjd.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar