onsdag 31 maj 2017

Nu är det faktiskt inte kul!



Jag måste få gnälla lite för nu är det faktiskt inte kul. Jag har iofs sovit bättre inatt och det är ju positivt. Dessvärre vaknade jag med huvudvärk och det är ingen rolig huvudvärk kan jag säga. Jag har tagit tablett mot det och hoppas den hjälper i sinom tid (den börjar inte verka förrän efter ca 1 timme). Jag har en sak på agendan idag och det är att jag ska klippa mig. Det måste jag göra oavsett. Jag får ingen tid innan vi åker på semester annars så det måste göras. Jag tar det lugnt tills jag ska köra och hoppas tabletten gör sitt.

Promenad blev det ändå, även om det bara blev en kort sådan. Det blåser en hel del denna morgon men solen skiner än så länge vilket är härligt. Mörka moln tornar dock upp sig på himlen. Gillas inte så mycket. Men vad kan man göra?

Jag jobbar sen eftermiddag och jag hoppas innerligt att huvudvärken har lagt sig tills dess.
Jag hoppas kaffet hjälper till lite.

Ha det gott
Lene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar