tisdag 30 maj 2017

Lite jobbigt just nu!



Visst är det underbart när allt är så grönt ute?! Jag älskar det. Det är fantastiskt att se hur allt grönskar och gror.

Dock är det lite jobbigt just nu. Jag har så ont, precis överallt. Armbågen bara bråkar med mig och nu har jag börjat känna i den andra också. Jag vill inte!! Efter en riktigt kass natt med hur lite sömn som helst vaknar jag med huvudvärk. Jag har vaknat hur många gånger som helst av att jag haft ont, av att jag har vänt mig, av att jag har legat på samma sätt för länge, bara vaknat av ingenting känns det som. Ja you name it. Så jag är ju lagom trött.
Men glad ändå för jag har fått en härlig morgonpromenad och jag sitter nu i lugn och ro med mitt kaffe och njuter.

Idag blev det lite ändring i schemat så jag ska jobba kväll istället för eftermiddag. Det gör inget, mig kvittar det. Jag är lika glad ändå. Det är kul att jobba kväll för då händer det en massa. Det kommer många fler kunder eftersom vi har pass på kvällarna. Men det tar mycket mer på mig.
Det blir en lung dag fram tills det är dags att jobba. Eventuellt att jag kör in lite tidigare så jag får tränat, det får jag se.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Usch stackars dig, jag vet precis hur jobbigt du har det. Vet också att det är pest att klaga och gnälla men en stor kram till dig.
    ❤️❤️

    SvaraRadera