torsdag 1 juni 2017

Kan det bli mycket bättre?!



Godmorgon torsdag!
En skön men blåsig promenad senare sitter jag med mitt morgonkaffe och njuter. Solen tittade fram en liten, liten stund. Men jag har sett att den ska säga hej senare i eftermiddag så det hoppas jag på.

Idag är det 1 juni och det innebär först och främst (enligt mig iaf) att vi går in i sommarmånaderna nu. Juni, juli, augusti är helt klart sommarmånader för mig.
Det innebär också att vi börjar med sommarschemat på jobb och för mig innebär det idag att jag jobbar kväll. Vi lanserar också direktfryst, god, näringsrik och balanserad mat (genomsnitt 430 kcal) från Foodbox, uttaget enbart för försäljning på gym. Detta ska bli så enormt spännande. 59kr/st för en förpackning med mat du kan ta med dig hem eller äta på plats när du tränat. Kan det bli mycket bättre?! Woohoo säger jag!

Jag ska även iväg under dagen och köpa en present till Albin som ska ha kalas på lördag. Annars har jag inte mycket planerat.
Jo förresten, jag tänkte jag ska försöka få till ett litet träningspass idag.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Maten låter ju superbra, synd att jag inte bor närmare! Ingen dålig arbetsplats du har:)!

    SvaraRadera