torsdag 1 december 2016

Vilken dag!

Vilken härlig födelsedag jag har haft.
Jag körde efter kaffe och frukost imorse iväg och uträttade lite ärenden. Köpte lite mer julklappspapper, hämtade mina ringar som jag fått uttöjda för de var för trånga för mig sedan jag blivit sjuk. Så nu kan jag använda dem igen vilket känns riktigt bra.
Jag tog en födelsedagsfika innan jag körde vidare.



Hem och lämna de saker jag köpt, byta om och sedan iväg till gymmet för ett pass innan det var dags att börja jobba.


Det blev ett härligt pass, först på crosstrainern i knappt 15 minuter, därefter på stairmaster i enbart 3 minuter, men det räckte gott och väl. Diverse situps, sneda situps, plankan och sidoplankan, rumpa i luften och avslut med min yoga.
När jag duschat och gjort mig iordning var det dags att jobba och det var en härlig dag på jobb. Massor av grattis fick jag, mycket skratt och härliga människor.

När jag kom hem höll Jörgen på med maten och Ellinore, Daniel och Hailey körde upp på uppfarten precis efter mig. Födelsedagsmiddag som jag själv bestämt.. Spagetti och köttfärssås gjord av maken. Hur gott som helst.
Jag fick också jättefina blommor av honom. En helt fantastiskt fin bukett.



Nu har Ellinore med familj kört hem och jag sitter i soffan och tar det lugnt. Väntar på att Svartsjön ska börja. Dubbla avsnitt..me like.

Ha det gott
Lene


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar