fredag 2 december 2016

Åhh så härligt!



En underbar morgon med fantastiskt väder.
Den började dock lite annorlunda för mig än vad mina morgnar brukar. Jag fick nämligen köra Jörgen till jobb imorse. I kväll ska han på julfest med jobbet och då kan man ju inte köra till jobb.
Men det gjorde inget, jag kom upp tidigt och får mycket ut av dagen. Jag har att göra idag ändå.

När jag kom hem efter att ha kört honom tog jag bara på mig mössa och sedan gick jag ut på min morgonprommis. Åhhh så härligt. Solen skiner, det är kallt, klart och det blåser bara lite.

Nu sitter jag vid datorn med mitt kaffe och njuter av lite lugn och ro innan jag ska sätta igång.
Idag ska jag städa av här hemma, handla lite mat och sedan  ska jag köra iväg till SBI och hämta lindor till händerna för de som går på KickBox på gymmet. Marie är ledig idag så jag kör ärenden istället. Därefter ska jag jobba. Eftersom chefen är ledig så tar jag kvällen. Jörgen är ju ändå inte hemma, så det gör inte mig något.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar