torsdag 1 december 2016

För det är Min Dag!

Lånad bild från Google


Godmorgon på dig.
Då är vi inne i december..sista månaden på året. Och idag är det min dag. Alltså min födelsedag. Hipp hipp hurra för mig.

Dagen börjar som den brukar med en skön promenad. Smått, smått regn ute. Sådant regn man blir så blöt av. Och det blåser. Men vad gör väl det om hundra år?! Det var en skön promenad i vilket fall som.

Tanken är att jag ska iväg senare för att köra några ärenden. Därefter eventuellt träna och sedan jobba i eftermiddag. Jag får se om jag tränar innan jobb eller under tiden. Det är torsdag och det brukar vara väldigt lugnt på gymmet då, så jag kan passa på att träna. Men jag får se som sagt.
Allra först är det mys och lugn och ro som gäller. Jag har tänt lite ljus min dag till ära och nu njuter jag av en kopp kaffe.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar